diskutera mera!


Nu har alla flyttkartonger anlänt till Eskilstuna och det är dags att packa upp allt.

Jag och Marcus hade en diskution här om dagen om hur vi ska inreda och nog har vi delade meningar i det här hushållet.

Det han älskar, hatar jag. Men en sak kan jag säga, att ingen lackad tv-bänk släpps in i mitt vardagsrum! Resten får vi väl försöka mötas halva vägen på. Men blir jobbigt när Marcus tycker om när inredningen är kall, svart-vit, stilren och hans hemmabiosystem är i centrum, medan jag älskar när det är mysigt, varma färger och så lite synlig teknik som möjligt...en högtalarstav är INTE en möbel.

Hur ska detta gå? Får hoppas att vi inte tar kål på varandra såhär på en gång =/


Nu ser vi till att få fart på det nya året...


Kommentarer
Postat av: *Nj*

Pnuttipnuttan snuttan... söta ni är



såkarlt ni inte tar död på varandra på en gång..har man flyttat till eskilstuna och kärleken (och lämnat mig) så går det kalas!

2009-01-04 @ 20:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0