...


Hehe gud vilken tråkig blogg det här är.

Måste skärpa mig och få upp lite bilder och info om hur jag har det i nya stan.

Just nu håller jag på att packa inför egypten. Jag och Marcus ska dela resväska...går sådär för mig :P

Men iaf bättre än förra gången jag reste då jag packade 11 st skor för en vecka på Gran Canaria och hade 10 kg övervikt...tusan.

På vägen hem gick det bättre, då jag hade träffat Marcus som tog en del av min packning. Sen gick jag igenom passkontrollen med tio lager tröjor på mig haha..

well well... imorrn blir det travgala men min klänning har inte anlänt så jag får hitta på något annat att ha på mig :(


Förfesten börjar redan vid kl 12:00 imorgon så jag måste upp tidigt för att göra mig iordning, om jag hinner kommer jag att lägga upp en bild innan vi går...

Om inte får ni vänta en vecka för jag och Marcus kommer väl hem från galan kring 3-4 på söndagmorgon och bilen till Arlanda åker 04:30.


Men när vi kommer hem från resan lovas i alla fall massor av kort!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0